اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

رویت صاحب الزمان...


مهدی جان میدانم وسعت نامت در کلمات نمیگنجد ولی صحبت از تو دریای متلاطم

دل عاشقانت را آرام تر خواهد کرد....

 

شما را به  مهدی (ارواحنا فداه) بشارت میدهم ، که به سوی مردم برانگیخته میشود

و ساکنان آسمان و زمین از او خشنود میگردند...

پیامبر اکرم-ص




با تندی اخلاق، زیارت حضرت مهدی – عج ممکن نیست !

 

آیت الله حسن زاده آملی میگوید ؛


من به آقای سید حسن الهی (برادر بزرگتر مرحوم علامه طبابایی) که در عرفان و

سیر و سلوک شاگرد مرحوم قاضی بود ، مکرر عرض میکردم وقتی خدمت آقا میرسید ،


از جانب من خواهش کنید که مرا هم در شرف خدمت امام مهدی (عج) شریک خود نمایند و

برای من نیز اجازه ی ملاقات بگیرند.....


روزی در شهر آمل ،بعد از ظهر مشغول استراحت بودم. بچه ها خیلی سر و صدا میکردند و

مانع استراحتم شدند...


من عصبانی شدم و به آنها تندی و پرخاش کردم اما بعد از آن حرکت خود پشیمان شدم

و از اینکه بچه ها را ناراحت کرده ام وجدانم راحت نبود.


عصر رفتم و مقداری شیرینی و میوه خریدم و به منزل آوردم که شاید

به این وسیله دل بچه ها را به دست آورم.


با این حال، آشفته خاطر بودم و وجدانم آرام نمیگرفت.

بالاخره تصمیم گرفتم به تبریز سفر کرده و با مرحوم الهی دیداری داشته باشم.

خدمت ایشان که رسیدم پیش از آنکه علت سفرم را بیان کنم ،


گفتم:

 آقا جان! عرض مرا خدمت آقا رساندید؟!


فرمود:

من راجع به این موضوع نامه ای به شما نوشتم و چون آدرس شما را نداشتم،

خدمت آقای اخوی فرستادم که به شما برساند.

در آن نامه آورده ام که وقتی پیام شما را به آقا عرض کردم،


ایشان تاملی فرمودند و سپس با ناراحتی ابراز داشتند؛


« ایشان چگونه میخواهند این راه را طی نمایند با آن اخلاقی که نسبت به عائله

و کودکان انجام داده و با آنها دعوا کردند؟!

با آن اخلاق و تندی، چگونه میشود به این رتبه و مقام رسید؟! »


برگرفته گاهنامه ی راه عشق- پیدای پنهان - کانون توحید - مسجد فاطمه ی زهرا علیها سلام

 

پینوشت ؛


بله حقوق بشر اینجاست....!

مثل زمانی که پیامبر لیوان آب را به عوض پیرمردان و بزرگان قبیله به کودکی داد

که زودتر از آنان درخواست کرده بود و

هزاران هزار مورد دیگر......... .


 

قصارات ؛


و باز عهدنامه هایی ک برای حسین زمان فرستادیم و از نیامدنش پیداست که اهل کوفه ایم ...


+


این همه مدعی و لافزن اهل ظهور پس چرا یار نیامد که کنارش باشیم؟

 سالها منتظر سیصد و اندی مرد آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم؟ ...


+


وقتی که کودک بودیم میخواندیم ؛

آن مرد در باران آمد...

حالا که بزرگ شده ایم، میدانیم ؛

تا آن مرد نیاید، باران نخواهد بارید ...


+


عمریست که از حضور او جا ماندیم/

در غربت سرد خویش تنها ماندیم/

او منتظر است که ما برگردیم/

ماییم که در غیبت کبری ماندیم...

 

آنقدر احادیث و روایات ( از نوع معتبرش ) در مورد « هنگامی که او می آید... » هست

که حتی با چند کلیک در همین اینترنت خودمان هم میتوانیم چند ده صفحه از آنها را داشته باشیم ولی ،

مگر فراموش کرده ایم که پیامبر رحمت (ص) فرمود ؛

عمل به تنها به یک حدیث برتر از نقل هزاران حدیث است!


یادمان باشد که او گفت ؛

ما شما را رها نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نمی بریم.

" جناب صاحب الزمان(عج) "



ویژه ها ؛


( + ) ( + ) ( + ) ( + ) ( + )


آهنگ هر غروب جمعه با صدای م . یگانه :


( هر غروب جمعه من با یه سبد یاس پرپر
میشینم منتظرت تا تو بیایی از سفر ... )


بشنوید » »


( کد آهنگ )



سلطان عشق   <<< مطلب قبلی   ::   مطلب بعدی >>>   روی ماه خداوند

نظرات 8 + ارسال نظر
آ . د . م - نویسنده پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://1adam.blogsky.com

می دانستید که .....
تنها شهیدی که در کنار امام حسین (ع) دفن شده است، علی اکبر (ع) می باشد و به همین خاطر قبر امام شش گوشه دارد.
جانم فدای این پدر و پسر
و
{ تبریک به شهید کربلا }
جوان بود
مانند همه ما....
هزاران آرزو داشت مانند
تک تک آرزوهای ما
اما شاید منطقی تر...
خوش چهره بود وبلند بالا
مانند جوانهای زیبای ما
پدر را دوست داشت
مانند همه علاقه های ما
دلش عاشق بود
مانند عشق های همیشگی ما.....

اما ...

در روزگاری که عشق را به محک شمشیر های آخته
و نیزه های تشنه خون می سنجیدند
او اولین دلاور از خاندان بنی هاشم بود
که عاشقیت را بر صفحه سیاه تاریخ با رنگ سرخ نقاشی کرد
اما دیگر نه مانند نقاشی های بی هویت ما.....

وقتی که به دنیا امد پدر بزرگش پرسید نامش را چه می گذارید؟
پدر جواب داد: به خدا قسم اگر خداوند هزار پسر به من عطا کند
نام هر هزار پسر را علی خواهم گذاشت
نامش علی شد
علی اکبر......
به سیما بسیار شبیه رسول الله بود
و به کردار مانند علی
شرم و حیایش به فاطمه رفته بود
و نجابتش به عمویش حسن
عمه اش میگفت
هر گاه دلتنگ رسول الله می شدیم به چهره علی می نگریستیم
عبدالرحمن از اصحاب نبی خدا میگفت
وقتی که علی اذان میگوید انگار صدای رسول الله در مدینه طنین می اندازد

و پدرش........
که همیشه مشتاق بوسیدن صورت زیبایش بود
هنگامی که سوار بر اسب
با لبان خشک از عطش
میرفت که بر
بر قلب دشمن بتازد
انگار که نبی خدا را
سوار بر اسب
در بدری دیگر می دید که بر کفار زمانه اش می تازد
علی پر کشید
مانند جوان های ما که پر کشیدند
با قلب جوان و عاشقش
و سیراب گشت از دستان جدش
و رستگار شد همانند پدر بزرگش
همانکه نامش همانند او
علی بود.....................................

من میگم . . . پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

سلام – چشم، سرمیزنم ...

پایگاه خبری و تحلیلی حفا نیوز پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.hefanews.ir

سلام
پایگاه خبری و تحلیلی حفا نیوز در راستای حمایت از وبلاگهای ارزشی سیاسی و دینی و اجتماعی و دیگر سایتهای مفید اقدام به لینک دادن به آنها می کند لذا با قرار دادن کد زیر در قسمت کدها و اسکریپها و یا در جای مناسب وب خود، مطالب خود را از طریق ارسال لینک برای نمایش در سایت حفا نیوز ارسال کنید و وب خود را به هزاران بازدید کننده هم معرفی کنید و از اخبار ویژه سایت در وب خود بهره ببرید
در ضمن می توانید متناسب با وب خود اندازه های داخل کد زیر را هم تغییر دهید


<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="200" height="200" src="http://hefanews-ir.blogfa.com/page/link.aspx" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="no"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT>


علیک سلام ؛

بررسی میشود...

پایگاه خبری و تحلیلی حفا نیوز پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.hefanews.ir

سلام
لینک شد

ع سلام - متشکرم

:)

زندگی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.hooriemoosavi@yahoo.com

سلام
مطلبتون چه زیبا بود
ممنون هستم ازتون
موفق و سربلند باشید

علیک سلام؛

لطف دارید...

:)

دکتر فاطمه فرقانی یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

هو العادل العالم المهیمن القیوم.
{ممتحن و کسانی که امتحان می شوند}
الله ابهی! لطفا پیام 14 برگی عید رضوان بیت العدل!! را مطالعه و اندیشه کنید.
عقل خرد تفکر و تعمق را رها نکنید.
تفحص در وعده های جمال اقدس ابهی در میقات و دخول افواج و
تناقض با پیام جدید رامدقق گردید.
با آرزوی تایید و توفیق دوستدار احباء- مخصصه!
برگزیده! در میقات!! امر جمال اقدس ابهی موعود همه ی ادیان!- منجی عالم بشریت!- صاحب الزمان!
حامل پیام های وحی والهی برای جهانیان در پایان جهان و آخر الزمان – دارای صحف وحی ویژه
ملقب به اسماء و صفات الهی چون : علی!! - سیف – سعید- منصور- محمد- مهدی- محسن- حمید
مجید- مومیایی- سلیمان- رستم ( شکست دیو سفید همانا ابلیس!!!)- ذوالقرنین- اعلی- ابهی
مسیح موسی و...و...و...
دکتر فاطمه فرقانی ولی عهد!
خیابان توحید- اصفهان- ایران


سلام ،
اگه واضح تر مینوشتید، بهتر بود ...
یه آدرسیم میذاشتید، عالی میشد .

البته IP تون هست دکتر

خواننده ! چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 06:41 ب.ظ


سوال ساده دارم از حضورت...
من آیا زنده ام وقت ظهورت ؟
اگر تو آمدی، من رفته بودم...
اسیر سال و ماه و هفته بودم،
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم...


:)

-- جانباز از اصفهان -- جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

باسلام خسته نباشید --- در مورد بد خلقی با فرزندان و خانواده انتخاب مطلبت خوب است خداوند اجرتان دهد و همه ما را در مسیر انسانیت یاری نماید که اینگونه ظهور نیز نزدیک تر خواهد شد. آمین

سلام ؛

لطف کردید تشریف آوردید کافه !
افتخار ما شمائید ....
در مورد رابطه اخلاق و ظهور هم باید بگم :
« مهمترین قسمت دین اخلاقه » ( به نظر من )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد