اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

استاد ریاضیات جهان مسلمان شد!


پروفسور نوویکوف استاد ریاضیات جهان مسلمان شد .


گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان این استاد برجسته ریاضیات جهان که در سالهای

2002 تا 2005 فعال ترین استاد جهان در رشته ریاضی شناخته شده است ،

علت مسلمان شدن خود را معجزه قرآن دانست.

وی گفت: مدتها در حل یک مسئله مهم ریاضی ناتوان شده بودم که عصری در عالم خواب و بیداری مردی با لباس عربی و چهره ای گندم گون به خوابم آمد و به من گفت : حل مسئله تو در قرآن است، سه روز آن را در سینه بگیر تا مسئله ات حل شود ! من نیز چنین کردم و بعد از سه روز جواب مسئله را یافتم . و بعد از این اتفاق دو سال درباره قرآن و دین اسلام تحقیق و مطالعه کردم و نتیجه گرفتم که شاید منظور آن شخص گرفتن معارف قرآن در سینه بوده است نه جلد آن. و فهمیدم قرآنی که با گرفتن جلد آن در سینه این اتفاقات می افتد اگر معارف آن را در سینه بگیریم چه اتفاقات بزرگی خواهد افتاد و قرآن می تواند منشا بسیاری از اتفاقات بزرگ و سرنوشت سازی باشد که سعادت و رستگاری بشر را تضمین می کند و به همین دلیل تصمیم گرفتم که مسلمان شوم و حاضرم با تمام قوا همه تکالیف اسلام را به طور کامل انجام دهم چون قرآن حق است پس همه تکالیفی هم که برگرفته از قرآن باشند نیز حتما حق است.


شایان ذکر است این پروفسور بزرگ جهان هم اکنون 47 سال دارد و تا کنون به هیچ مذهبی اعتقاد نداشته و لاییک بوده است ولی اکنون شیعه شده است وبه خاطر  ارادت به امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار مذهب جعفری اسم جعفر را برگزیده و پروفسور نوویکوف هم اکنون پروفسور جعفر نام دارد.

علوم مربوط به امام جعفر صادق چنان پیشرفته و حیرت انگیز است که حتی در مواردی ، علوم امروزی نیز در درک آن عاجز است و این از معجزات ائمه شیعه است که چنین درک عظیمی از علوم داشته اند ولی اکثر ما از آن غافلیم ولی کسانی که حتی خدا را هم قبول ندارند در فهم آن از شیعیان جلو میزنند .


خبرگزاری شبستان به نقل از kbnocr.ir 

منبع : دانشگاه معارف اسلامی

بر گرفته از maarefsite.com


تحریف عاشورا...   <<< مطلب قبلی :: مطلب بعدی >>>   صد خروار نسخه