اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

در برابر معبود ...

( جایگاه و ارزش نماز از زبان دانشمندان مشهور جهان )



1. « ویلیام جیمز » روان شناس بزرگ امریکایی می گوید ؛

دعا و نماز و به عبارت دیگر، اتصال با روح عالم خلقت و جان جانان، کاری اثر بخش و دارای نتیجه است. ثمره آن عبارت است از ایجاد یک جریان قدرت و نیرویی که به طور محسوس دارای آثار مادی و معنوی است.

 

2. دکتر « وین دایر» ؛

من در حال نماز به شیوه ای باور نکردنی از نور الهی برخوردار می شوم و احساس میکنم همه وجود من روح است، هر چند هنوز از داشتن جسم، آگاه هستم و هنگامیکه از این احساس روحانی و سیر و سیاحت در عالم روح به جسم خود باز میگردم، احساس قدرت میکنم، گویی جسم من آکنده از مقدار زیادی انرژی شده است.

 

3. « کارل یونگ » روان شناس بزرگ معاصر ؛

ادامه مطلب ...