اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

سند موثق برای مایکل جکسون

گزارشی اختصاصی، موثق و مهم در مورد مسلمان شدن مایکل جکسون ؛

به گزارش هـیــس به نقل از تابناک : به گزارش روزنامه های معتبر انگلیسی تلگراف و دیلی میل مایکل جکسون در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ به دین اسلام مشرف شده است و مراسم تشرف او به دین اسلام توسط یکی از امامان جمعه شیعه انجام شده است.

اکنون خانواده جکسون و برادر بزرگ او جرمین جکسون که خبر مرگ مایکل را به رسانه ها اعلام کردمدعی شده اند که مایکل جکسون بیست سال پیش – درسال ۱۹۸۹- رسما به دین اسلام مشرف شده بود.

در همین باره سایت اطلاع رسانی  ایکس ۱۷ آنلاین نوشت :

“جرمین برادر مایکل مشغول آموزش اعضاى خانواده است که مراسم تشییع و کفن و دفن را

طبق شریعت اسلام بیاموزند.”

بر اساس این گزارش مایکل جکسون بین سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶  در کشور بحرین بسر می برده است کشوری که ۸۰ درصد جمعیت آنرا مسلمانان شیعه تشکیل می دهند . در نوامبر سال ۲۰۰۸ روزنامه های نیویورک پست و تلگراف اعلام کردند که در یک مراسم مذهبی در لس آنجلس امریکا او توسط یکی از امامان جمعه به دین مبین اسلام مشرف شده است.

البته در آن زمان علیرغم اعلام حضور آقای یوسف اسلام (کت استیونس) خواننده مسلمان موسیقی پاپ در این مراسم وی اعلام کرد که در مراسم مشرف شدن مایکل جکسون به دین اسلام حضور نداشته است.

اکنون  ضمن پافشاری خانواده جکسون و تقاضای کالبد شکافی مستقل جسد او در جهت روشن شدن زوایای تاریک مرگ ناگهانی جکسون ، آنها خواهان خاکسپاری اودر یک مراسم “تشیع جنازه” براساس قوانین شریعت اسلامی هستند.   در این رابطه منابع خبری بین المللی اعلام کرده اند که زمان مراسم تشیع مایکل جکسون روز سه شنبه آینده – هفت ژوییه- ساعت ۱۰ صبح و محل آن، مرکز “استابلز” در لس آنجلس خواهد بود, این سالن بزرگ براى حدود ۲۰,۰۰۰ نفر جا دارد و معمولاً جهت کنسرتهاى بزرگ و مسابقات ورزشى مهم استفاده مى شودهرچند در آخرین وصیت نامه جکسون که در سال ۲۰۰۲ نگاشته شده بود و برملا شده است هیچگونه اشاره ای به مراسم خاکسپاری او در این وصیت نامه نشده اما وصیت نامه دیگر او که گفته می شود در اواخر سال ۲۰۰۸ نگاشته شده است و هنوز انتشارنیافته نحوه مراسم خاکسپاری او را مشخص کرده است.

جرمین برادر بزرگ مایکل جکسون می گوید که او نام خود را در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ که طی مراسمی به اسلام گروید بود “MIKHAAIL” گذاشته است

و می خواسته است نشان دهد که چگونه می تواند یک فرد مفیدتر برای جامعه باشد.

این گزارش می افزاید که مایکل جکسون با ذکر “SHAHADA” -شهادتین- توسط یک امام جماعت شیعه به اسلام گرویده است.

جرمین همچنین می افزاید وقتیکه او از سفر مکه بر می گشته است مایکل از او خواسته که کتابهای اسلامی برای او بیاورد و او هم به مایکل گفته که اسلام دینی زیبا و صلح آمیز است جرمین در ادامه می گوید که مایکل کتابها را مطالعه کرده و گفته که دین اسلام به او دیدگاه جدیدی در مورد صلح داده است.

بسیاری ازترانه های مایکل جکسون در مذمت اقدامات خصمانه دولتهای آمریکا و جنگ طللبی و زیاده خواهی آنان بوده است و براحتی این لحن را می توان دربسیاری از ترانه های او یافت.   شرکت اى ایى جى که عهده دار توزیع سى دى هاى ترانه هاى مایکل بود نیز، مراسم آواز خوانى براى او برگزار خواهد کرد. درگذشت مایکل جکسون ملقب به سلطان پاپ جهان همچنان در پرده ابهام است. وى در شب پیش از مرگ خویش مشغول تمرین براى اجراهایى بود که قرار بود پس از مدتها فاصله گیرى از اجراى کنسرت، درلندن اجراء شود.


وقتی این مطلب را در «گوگل» سرچ کنید با 19000 لینک مرتبط مواجه خواهید شد.

ولی مهم ترین و موثق ترین این لینکها:

« http://www.pedar.net/417.html »

+

دانلود آهنگ « GIVE THANKS TO ALLAH » مایکل جکسون


صدق مطلب در :

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=66792

http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=57510

 


نقل حدیث پیامبر از اوباما !  << مطلب قبلی   ::   مطلب بعدی >>  اسلام،سیاست،اسپانیا