اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

دفاع 1 یهودی از احمدی نژاد/فیلم

بدون شرح!


در آستانه ورود احمدی‌نژاد به  نیویورک مثل همیشه عده ای از ایرانیان و غیرایرانیان بنا به اعتراض به او، با دردست داشتن عکس اوباما و به کاربردن فحش‌های رکیک،

( که صداوسیمای‌جمهوری‌اسلامی‌ایران آنها را پخش کرد! ) تجمع کردند که در فیلم زیر چهره

بهت زده و بدون پاسخ آنها را در مقابل یک جوان یهودی که حامی احمدی‌نژاد است و

مخالف صهیونیسم میبینید .

( او از حماقت معترضان عصبانی می‌شود و با تمام وجود فریاد میزند : ahmadinejad  welcome )

 

[ فیلم را از اینجا ببینید ]

 

متن زیرنویس :  صدا هم قطع نشده تا بعضی مثل همیشه سفسطه نکنند!

 

فکر میکنید آمریکائیها چند عدد سلاح هسته ای دارند ؟

فکر میکنید چند عدد سلاح هسته ای داریم ؟

ایران هیچ سلاح هسته ای ندارد .

ما چند نفر سیاهپوست را در دهه شصت کشتیم ؟

ما چند عدد کلاهک هسته ای در امریکا داریم ؟ میلیونها – صدهزار

ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم . من یک یهودی هستم . ما چقدر از اسرائیلی‌ها حمایت میکنیم ؟

آنها چه تعداد فلسطینی را می‌کشند ؟ اسرائیلی‌ها چه تعداد کلاهک هسته ای دارند ؟

من یهودی هستم .

مغزتان را به کار بیاندازید ( راجع به حرفهای ِ من، فکر کنید )

احمدی نژاد خوش آمدی ، مرد خوش آمدی

آزادی بیان – آزادی بیان ( کو؟ ) – به این مرد، خوش آمد بگوئید .

من یک یهودی هستم ، میخواهید مرا دستگیر کنید ؟ من یک یهودی هستم .

من متاسفم . برای بی‌فکری و نادانی ِ شما متاسفم .

( رو به دوربین ) : آنها نادان هستند، آنها نادان و بی‌تحمل هستند .

( با تعجب و ناراحتی ) : چرا آنها بی‌تحمل هستند ؟

آنها نادان هستند .

روزی که کشتار مردم در جهان متوقف شود، شاهد صلح بر روی زمین خواهیم بود.

آنها ( تظاهرات‌کنندگان )، عقل خود را از دست داده اند . عقل من سرجایش است .

من اهل همه جا هستم .

من در امریکا، استرلیا و انگلیس زندگی کرده‌ام .

به تابلوهای کوچک ِ احمقانه ای که در دستشان است، نگاه کنید...

آنها اوباما را به هیتلر بودن، متهم نمی‌کنند! آنها بوش را به هیتلر بودن متهم نمی کنند!

آنها احمدی‌نژاد را به هیتلر بودن متهم می‌کنند .

 

پینوشت ؛

البته نمی‌توان خود را جای ِ معترضان یا این یهودی گذاشت ولی علی-ع میفرماید :

« حق را بگو حتی اگر به ضررت باشد »

من با وجود اطلاع از مشکلات زیاد ایران باز هم طرف این یهودی هستم .

اگر انگلیسی‌تان خوب است کامنتهای Yahoo! که در مورد سفر احمدی‌نژاد به نیویورک است را

از اینجا بخوانید .


او از شما میآموزد   <<< مطلب قبلی   ::   مطلب بعدی >>>   دختر اسرائیلی مسلمان

نظرات 2 + ارسال نظر
fatemehsheikholeslami جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام، بهترین عیدی امسال دستور مقام معظم رهبری مبنی بر امضای توافق نهایی است. سال یکهزار و سیصد و توافق مبارک.

علیک سلام
بنظرم نمیشه از صحبت ایشون اینجوری برداشت کرد ...
عیدتان شاد

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 07:35 ق.ظ

؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد