اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

اسلام,منطق,عقل,خرافات,عرف,تحریف

Café : ( نوشته های یک آدم متفکر ! در باب بررسی روند فراموشی یک تراژدی به نام اسلام ) * کانال ایتا : onehadis@

بانوی محجبه و پارلمان بلژیک


ورود بانوی محجبه به پارلمان بلژیک *


یک خانم 28 ساله محجبه به نام ماهینور اوزدمیر در انتخابات 7 ژوئن ( 16 خردادماه ) بلژیک رای آوردن و اخیرا با همین حجاب اسلامی ( عکسی که در زیر میبینید ) وارد پارلمان بلژیک شدند و سوگند یاد کردند.



خانم اوزدمیر از 14 سالگی دارای پوشش اسلامی بودند و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی هستند . این خانم، اصلیت ترکیه ای دارند و قبلا هم با فعالیت در حزب هومانیست دموکرات بلژیک در انتخابات شورای شهر بروکسل برگزیده شده بودند ... ؛



ظاهرا برخی نماینده های لائیک پارلمان منطقه ای بروکسل مخالف حضور با حجاب ایشون در مراسم سوگند پارلمان بودند ولی ایشون گفتن که حفظ حجاب اسلامی مغایرتی با قوانین دولتی بلژیک نداره همچنین خانم اوزدمیر جوانترین عضو پارلمان بلژیک تا به امروز بودند و این شانس رو دارند که به خاطر شرایط خاص سنی شون، به عنوان دستیار رئیس جلسه پارلمان

( که به عبارتی فعالترین عضو پارلمان محسوب میشه ) انتخاب بشن.

ماهینور 26 سال دارد و پیش بینی می شود به دلیل شرایط خاص سنی خود، به عنوان دستیار رییس جلسه پارلمان

(فعال ترین عضو پارلمان) انتخاب شود.

وی می گوید: حجاب انتخاب من است و من به آن پایبند هستم . من می خواهم به همه نشان دهم که حجاب به هیچ وجه مانع پیشرفت زن نیست و هرگز نمی تواند یک مانع باشد. من ضمن رعایت حجاب در پارلمان تلاش خواهم کرد توانایی های یک زن مسلمان را نشان داده و به رفع مشکلات کشورم کمک کنم .


« مصاحبه خواندنی با ایشان »



 quran and science  <<< مطلب قبلی   ::   مطلب بعدی >>>   انیشتین و آ.بروجردی

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام عزیز دل ؛
تشکر از این لطفتون ...
آرزوی سلامت برای شما دارم .

( از عکسای هنری تونم استفاده کردم )

:)

یه کم بخندیم ! پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

همانند 22 بهمن سال 88 و چهارشنبه سوری همین سال باز 22 خرداد منتظر حضور انگلی شما هستیم. فقط خواهشن برادران و خواهران سبزکی روز 23 خرداد برای جمعیت کمشون بهونه نتراشن - که :
نمی دونم هوا گرم بود ، جاش بد بود ، برنامه فتوشاپ نصب نشد ، سیستم ننه جون هنگ کرده بود ، موسوی نیومده بود ، کروبی پیام نداد ، اوباما پول نداد ، نتانیاهو تو خواب بود ، ننه جون کروبی مریض بود ، پسر پسر خاله ی دوست داماد موسوی فوت کرده بود و هزاران بهونه ی دیگه
یادش بخیر 22 بهمن هر چی گشتیم این حضور "ما بیشماریم " رو ببینیم نشد .. .
حتی به زور فتوشاپ

:)

ایران آزاد شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

بچه بسیجی
آخه اگر رهبر شیره ای تون جرئت داشت که اینقدر نیروی نظامی جیره خور نمی فرستاد تو خیابون ... دلت به چی خوشه؟ به تفنگ وگلوله و عربده کشی و چجماقدار های بسیجی... همین بچه فعلا خواب خوش رو از رهبرات گرفتن کافیه بقیه اش پیش کش.... 22 بهمن که با اتوبوس لشگر ساندیس خور جمع کردین، به چی پز می دی .... اون ازغندی حروم زاده هم روزی تکلیفش روشن میشه

سلام - همونطور که قول دادم تائید همه نظرات رو ok میکنم، اما ؛

جناب ایران آزاد، استفاده از کلمات رکیک، ضعف استدلال را نشان میدهد !

در ضمن « ازغندی » هم نیست ، ( ازغدی ست ) .

۱۳۳ سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://s133.blogfa.com

زیبا بود بسیار زیبا

سلام - برای من هم همینطور بود ،
لطف کردید *

:)

۱۳۳ سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://s133.blogfa.com

بازم سلام

با تبادل لینک موافقی؟

علیک سلام -

متاسفانه در لینکهای کافه محدودیت وجود دارد .

علیرضا سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

نظر ( یه کم بخندیم ) رو قبول دارم.

سلام به میهمانان کافه ؛
بابا نظرتون در مورد پست چیه ؟!

( از طرف نویسنده )

سعید شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.aks4dl.blogsky.com

ممنون که سر زدی
راستی پست انیشتین و آیت اللـه بروجردی ! جالب بود
موفق و پیروز باشید

سلام - اختیــــار دارید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد